torsdag den 31. oktober 2013

Sy til din baby måned

Anna fra bloggen Laralil er kommet med et godt initiativ, hvor november er blevet til "sy til din baby" måned. Jeg har ingen baby, men det er åbentbart heller ikke en forudsætning :o) så jeg er hoppet med på den, og syr istedet babysager til (jule) gaver og til min Amio shop.

Første indslag havde jeg regnet med skulle komme i morgen, men jeg taget lige på forskud og viser et par baby tæpper.
Forsiden er af lapper i nye og gamle stoffer, mellemlag af lækker økologisk bomulds pladevat og bagstykke af vintage bomuldstof. mål: 100x70





3 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt, du nu har oprettet en blog. Jeg har 'fulgt' dig længe på Amio, for jeg er så begejstret for de ting, du laver. Det er en vitaminpille for sindet at svælge i de mange farver, du sætter sammen med sikker hånd, og er ren nydelse at se på din flotte flotte finish.
    Jeg er nu fast læser hos dig, og glæder mig til at se og læse med. Ikke mindst her i november med baby-sy-temaet. Her er jeg sikker på, der er masser af inspiration til det, jeg syer til børnebørnene..
    Novemberhilsen
    Karen Bente
    tvtid.tv2.dk/2013-10-09-populær-børnev...
    for 6 timer siden - Den 75-årige Ingrid Skovgaard Raben er døde i går af kræft, det oplyser B.T..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for dine søde ord... det varmer og giver fornyet energi :o)
      Go´weekend

      Slet
  2. Ved ikke, hvordan den tekst, der står under min kommentar, kom med. Ved ikke, hvor den kom fra, den var der bare pludselig! Forsøgte at fjerne den, men tænkte, den nok forsvandt af sig selv, når jeg trykkede på 'udgiv'. Den gjorde den så ikke....øv.
    Karen Bente

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for din kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...