torsdag den 5. december 2013

Travlhed

Som tiden dog flyver afsted. Det er efterhånden noget tid siden jeg sidst skrev et indlæg.
Det er ikke fordi jeg ikke laver noget.... tværtimod.... jeg har simpelthen haft så lynende travlt.

Jeg faldt over nogle nisser lavet på trisser, da jeg lige var inde og kigge på cc hobby´s side. Så jeg tænkte at dem måtte jeg da lige lave nogle stykker af, når jeg nu havde nogle gamle tråd trisser liggende. Jeg formede hovede og strømpefødder i dukke ler, og så viklede jeg dem ind i sejlgarn ;o)







Lige som så meget andet i min verden, skal nisser heller ikke være alt for perfekte, de må meget gerne være lidt "skæve" og naive ala´ Medusa´s nisser  :o)

Håber at I kommer godt igennem stormen i dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for din kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...